Поділіться з нами спогадами!

 


Дівчата, всіх вітаю!

Я рада повідомити вам, що наша з вами спільнота ЩасливаЯ починає жити онлайн.
Ми вирішили поновити зустрічі. Якщо не виходить "в живу", то будемо спілкуватися через блага цивілізації - гаджети.

Ми всі зараз у складних обставинах. Війна змінила сприйняття, змінила нас та цінності.
Ті хто поїхав - плачуть, бо відірвані від дому.
Ті хто залишився - плачуть від страху та невизначеності.
У кожного з нас - шкалять емоції.
Тож будемо їх проживати разом.
 
Цілий рік ми зустрічалися, спілкувалися, вчилися у одна одної, ділилися думками та досвідом. Скільки всього цікавого відбулося за цей час?! Скільки нового та цінного прийшло у життя?! Скільки відкриттів та інсайтів про себе отримали?!

На початку онлайн проекту, я вас дуже прошу написати декілька слів-відгуків, що наш клуб вам дав. Навіщо ви приходили та проводили свій час у колі жінок?

Мені важливо це знати, бо хочу написати декілька слів про те що було. Бо без минулого немає майбутнього. Тож стартанемо зі спогадів.
 
Ми плануємо збиратися у групах взаємопідтримки та психологічної допомоги. Бо ми одна одній можемо дати колосальний заряд енергії!

Ми також пропонуємо індивідуальні консультації онлайн щодо пошуку роботи, створення ефективного резюме, профорієнтаційних питань, в тому числі і переорієнтації у зайнятості.
До того ж формат залишається таким як і був. Якщо маєте, чим поділитися з миром, якщо цікавить якесь питання, а ви не експерт, але разом із дівчатами хочете розібратися - прошу до спікерства.
 
Тим, хто приєднався до цієї групи на початку війни по іншим питанням і його не цікавить психологічна підтримка, нові знання, хто не вірить у силу єдності жінок - прошу вийти з групи. Ми її тимчасово використовували за іншим напрямком.
 
Ваша активність у відгуках, щодо клубу "ЩасливаЯ" буде для мене тестом на "живучість" групи. Я не прошу романів. Задайте собі одне питання:" яка я стала, коли приєдналася до ЩасливаЯ, краща чи менше собі подобаюся і як ці зустрічі вплинули на може фізичне та духовне життя?" В напишіть свої відчуття. Я вам буду дуже за це вдячна.
Мій досвід з вами - безцінний.
 
Я залишаюся на сьогодні у Білозерці та працюю з людьми, намагаючись бережно та екологічно проводити їх до відповідей, які знаходяться глибоко всередині кожного. І завжди готова бути вашим особистим провідником, який потримає ліхтарика, а може і вас за руку, поки ви блукаєте темними та невідомими коридорами власної душі.
 
Тож я чекаю від вас відгуків.
 
І ми - починаємо зустрічі. Анонси я буду кидати сюди, щоб ви могли визначитися із тим, чи цікава вам тема. До речі, які теми хочете почути? Пишіть, все врахуємо! Бо це наше з вами спільне місце сили, спільний безпечний простір, де ми можемо і поплакати, якщо потрібно, і посміятися. Всі пропозиції - враховуються. Дайте мені зворотній зв'язок.
 
А ще хочу сказати вам величезне дякую! Бо багато хто переймається моєю долею, пише у приват і намагається допомогти. Це дуже цінно. Це "чіпляє" за живе. Я вам дякую, мої любі.
І я за вами шалено скучила. Просто обіймаю зараз на відстані. І передам вам трохи своєї любові. А вона у мене - без кордонів!

Отже, поїхали. Давайте проживемо цей темний час разом! З Богом!
Корміленко Інна, профорієнтаторка, психологиня та тренерка жіночого клубу "ЩасливаЯ"
________
Проект «Новий формат роботи жіночого клубу #ЩасливаЯ» буде впроваджувати громадська організація «Білозерський центр регіонального розвитку» за фінансової підтримки Zagoriy Foundation.

Немає коментарів

На платформі Blogger.