Ще думаєте чи потрібна вам консультація від профорієнтаторки? Читайте відгуки та не сумнівайтесь!

 


🙋Привіт! А в нас вже відбулися перші консультації з профорієнтації. Наша натхненна Інна Корміленко допомагає дівчатам перевести свої страхи в зони росту, сформувати резюме, виявити ключові компетенції та сильні сторони.
💁Реєструйтесь на безкоштовну консультацію та приєднуйтесь до вдячної когорти жінок, які вже повірили в свої сили.
💜“Я віддала журналістиці вісімнадцять років свого життя. Увесь цей час працювала в одній редакції. Я любила свою роботу і ніколи не займалася пошуком нової. Але війна все змінила. Сьогодні я шукаю додаткове джерело заробітку.
Перший крок до цієї мети – створення резюме. Оскільки досвіду в його написанні я не маю, звернулась до справжнього професіонала – профорієнтаторки Інни Корміленко.
За короткий час вона створила для мене чудове резюме. Я переконалася, що резюме повинен займатися фахівець, адже дуже часто ми не вміємо продемонструвати свої професійні якості і здобутки, продати себе на ринку праці і отримати хорошу роботу з гідною оплатою. Інна допомогла мені повірити в себе!” - Наталя.
💜“Виявилося, що весь свій "багатий" досвід втиснути в резюме самостійно - достатньо складно. Як і у трьох реченнях справити про себе враження. Але я маю ціль. Маю бажання змін. І мені пощастило, що є Інна. Запам'яталося - “Кожне слово у резюме - має продавати, якщо ні - викреслюйте безапеляційно!"
Тепер є воно, резюме. Це наче мій білет у майбутнє :)” - Олена.
💁Коротка реєстрація тут - https://cutt.ly/4LsRN0E
Наша профорієнтаторка обов'язково з Вами сконтактує найближчим часом.
Консультації відбуваються в рамках проєкту «Новий формат роботи жіночого клубу #ЩасливаЯ», який впроваджує громадська організація «Білозерський центр регіонального розвитку» за фінансової підтримки Zagoriy Foundation

Немає коментарів

На платформі Blogger.