Учасниці клубу #ЩасливаЯ вчились любові до себе разом з Лідою Дібровою




"Тільки вперед у турботі до себе!"

Це один з девізів, який ми сформували цієї п’ятниці з учасницями тренінгу “Любов до себе” в жіночому клубі #ЩасливаЯ. А ще були такі варіанти:
"Намагатись працювати над своїм здоров'ям!"
"Схожу до того страшного лікаря"
"Любові до себе можна навчитись"

І всі ці девізи правильні і дієві саме для тієї учасниці, яка їх створила. А ви можете створити саме свій.
 
Проявляти турботу про себе можна у найрізноманітніших формах: їжа і тренування, усвідомлення та керування емоціями, корисні звички і ведення щоденника, проведення медитації та відвідування храмів, навчання та хобі, створення простору навколо себе та читання, розумне ведення бюджету та накопичення заощаджень, вибудова кордонів та прив'язаність у спілкуванні з людьми. Учасниці висловили думку, що піклування про себе може починатися із візиту до лікаря, щоб забезпечити собі в майбутньому активний пенсійний вік.
А якщо ви не встигли на нашу зустріч, то пропонуємо прямо зараз виконати одну з вправ. Уявіть себе у 𝟴𝟬 років. Подумайте де ви живете, як виглядаєте, чим займаєтесь. Можливо вже зараз ви хочете щось сказати собі сучасній.

Кілька варіантів відповідей від наших чарівних учасниць.

🗣️ Іра "Я уявила себе 80 річною, така гарна ненька жіночка з дідусем в теплій країні в літній кафешці, але я сказала собі не лінуватись робити фізичні вправи, тож дослухаюсь та робитиму."

🗣️ Інна: "Мені здається, якщо я була б у тисячоліття минулому - я б була травниця. У лісі, в глибині, сама. Але у 80 своїх років я живу у селі! Тихо. Природно. Екологічно. І у мене постійний потік гостей. Але я не переймаюся їх побутом. Я просто є. Їх вабить моя енергетика і мудрість.
Я середньої статури. Займаюся йогою.
І мені пофіг на думку людей з приводу мого життя, існування, світосприйняття.
Можливо трошки дивакувата від інших.
Але в мене затишно. Я створила у своєму дворі свій мир! І від багатьох притягує. Хоча насправді в ньому нічого над...немає. А є - щирість. І сприйняття різності!
Я ходжу стільки, скільки хочу. І повільно - насолоджуюся видами.
У вільний час постійно пробую щось нове, те що бажає душа: печворк, спів, пол-денс, в'язання, стрибання з парашутом...все що душа забажає.
Слова мені сучасній:" Роби все, що забажаєш! Ні в чому себе не обмежуй! Життя - одне!"

🗣️ Ліда "Уявила себе в літаку;)
Чомусь прийшла на думку така весела 80 річна жіночка, яка подорожує світом;)
Але постійно повертається додому, до свого ворчливого дідуся.
На свята накриває великий стіл для родини. А в будні часто ходе в кафешки разом із подругами, обговорити новинки моди. Уявила, свій психологічний і центр в Білозерці "


🗣️ Людмила "Я дуже схожа на свою бабусю і можливо живу в її хаті. Не худа і не товста, ходжу по магазинах і буваю в театрі. Варю варення з власної вишні, сушу помідори та розмарин і продаю все через інтернет, дизайн етикетки - малюнок найменшої онуки. Мало не кожні вихідні приймаю гостей - внуків, правнуків, подруг... Для цього на вулиці маю достатньо простору і місць для відпочинку. Певно маю басейн, як принаду для гостей і привід зайнятись спортом. А ще планую зі своєю 16-річною онукою з'їздити до Парижу, чоловік вже склав гроші зі своєї пенсії). А собі сказала б - Дякую, що є що згадати. Не лінуйсь збирати враження і робити фото.
Після війни життя ще буде!"

Уявіть і вже зараз скористайтесь порадою себе 𝟴𝟬-річної!


Зустріч відбулась в рамках проєкту «Новий формат роботи жіночого клубу #ЩасливаЯ», який впроваджує ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" за фінансової підтримки Zagoriy Foundation

.

Немає коментарів

На платформі Blogger.