Про «Писати легко», «крайдату» та «колобка колаборанта»...


Мені пощастило потрапити на онлайн-тренінг «Писати легко». Ви помилково могли пройти повз нього, думаючи, що це щось вузькопрофесійне чи ці навички не стануть у нагоді. Як добре, що я не з таких людей!

Спікерка Наталія Свирида ще під час знайомства задала необхідний темп та настрій. Завдання «пофантазувати» одразу змушує покопатись у собі і визначитись, що цікавить особисто тебе, а що може зацікавити інших. Навіть знайомство дає можливість подивитись на актуальні теми та взяти до уваги безліч ідей для написання майбутніх текстів.

Очікуючи на тренінг, я не була готова до такої кількості інформації про соціальні мережі. Навіть не так - я не була готова до такої кількості НОВОЇ інформації, бо при щоденному «серфінгу» в інтернеті мені здавалось, що все там зрозуміло. Але виявилось, що запорука написання цікавих текстів залежить від специфіки конкретної соціальної мережі. Починаючи від кількості символів, які спершу показуються читачеві і за які відповідно необхідно встигнути зацікавити читача та закінчуючи - «швидкістю», інтенсивністю та стабільністю написання текстів. Нюансів багато: десь потрібні лаконічні замітки, десь «залітають» лонгріди, десь важливий додатковий візуал, а десь – не обійтись без нумерованих списків та виділених заголовків.

Встигли пробігтись по структурі написання тексту, поговорити про стилістику та легкість читання, про заборону зайвих скорочень та перевірку фактів. Додатковим бонусом була інформація від учасниць, які теж можуть бути спікерами на подібних зустрічах, бо є спеціалістками у своїй сфері. Короткі пояснення та приклади від знавців української мови потрапили мені у саме серденько. Відтепер ніколи не казатиму #дедлайн, лише – #крайдата.

І найприємніше, особисто для мене, це – візуал! Я сприймаю інформацію очима, лише на слух дуже складно, а тут структурований та легкий для сприйняття текст. Взагалі, гарно оформлені презентації то – любов!

Наостанок, про головну родзинку – творче завдання. Воно було наповнене гумором та творчістю. Перетворили всім відому казку “Колобок” у кримінальні статті, художні твори та сценарії майбутніх блокбастерів - я б неодмінно придбала б квиток на такий!

По завершенню в мене безліч думок та ідей, а головне – достатньо знань для їх реалізації. Бажання творити, писати та ділитись написаним просто переповнює, тому ви і читаєте цей мій перший текст. Чекаю в коментарях на ваші правки та відгуки!

Дякую організаторам, учасникам та всім причетним. Ви – неймовірні! Щаслива, що ми знайшлись в інтернет-просторі! Лише одне питання залишилось: коли наступний тренінг?

Відгуком поділилась
Олександра Шевченко

🟪Зустрічі відбуваються в рамках проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила”, який реалізується ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" за підтримки Програми USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine.

Немає коментарів

На платформі Blogger.