В Креативному просторі "Крила" грали в настільну гру онлайн



🎲Чи можна грати в настільні ігри онлайн? Ми впевнені, що можна! А ще точно знаємо, що гра може бути не лише розвагою, а й поштовхом для розвитку та змін. Саме тому в рамках нашого проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила” наша команда почала шукати варіанти ігор для використання онлайн.

💸Одним з таких експериментів стала онлайн гра "My invest game”, яку провела запрошена тренерка Марина Талько. Вона має вже понад 10 років досвіду у сфері консультування і впровадження фінансової грамотності. Тож суботнього ранку шість жінок під керівництвом досвідченої тренерки почали досліджувати свої стосунки з грошима.

🗨“Для мене відкриттям стало те як гра розкриває мої проблеми (про які я знаю, але мовчу) і ти вчишся розбиратися і думати над своїм життям в комплексі, ну дуже круто було!” - ділиться враженнями Світлана.

🗨“Дякую, Вам пані Марино, дійсно емоції зашкалюють! Гра фантастична! Такого рівня мислення в моєму житті не було і зараз вже скажу мені подобається це однозначно” - емоційно дякує Оксана.

🗨“Це другий мій досвід онлайн гри. Відчувала себе більш підготовленою та з розумінням процесу. Мало достатньо часу, щоб прослідкувати свої емоції та реакції. Змогла глибше подивитися на ігрові ситуації та карти, які “підсовувала” мені гра. Тут і можливості, і емоційні придбання, і партнерство, і комунікація. Чудово навчитися отримувати досвід в грі, а потім впевнено використовувати його у житті! Як окремий висновок - треба кайфувати не лише від результату, а й від процесу. Можливостей безліч, і якщо вони не мої особисті, а інших, то теж можуть принести мені гроші і задоволення” - розповідає Людмила.

🗨"По перше, хочу подякувати всім організаторам цієї гри, пані Марині, як фахівцю, що даєте таку можливість для селища і їх мешканців, в цей час, не залишатися наодинці з собою, не бути за воротами життя, а жити... Насправді це була моя третя спроба потрапити на заходи, які ви проводите....Але, чомусь на попередніх двух спробах з'являлися якісь перешкоди, то світла не було, то інтернету, то обстріли...Хоча, пані Марина знайшла б пояснення цьому🙂 На цю гру я дуже хотіла потрапити, вже неодноразово спостерігала в інтернеті, як діє ця гра, як люди відкривають себе, які підказки знаходять для себе...Це дуже популярний захід серед людей, які не мають потребу в грошах...тому дивилися і думала, це не для мене...І тут така об'ява...Стільки бажання і сміливості я не проявляла вже давно...Тому, так цей захід повністю виправдав мої очікування і навіть більше, адже три години пролетіли на одному диханні...Головне, що я зрозуміла під час гри і після неї, що потрібно своїм страхам дивитися у вічі, а не ховатися від них...Зрозуміла, що всі зміни в житті повинні початися з мене...Треба налагоджувати комунікацію з людьми, про що моя професія в грі прямо натякала😁 Дуже рада, що познайомилась з клубом, дівчата вам сил і наснаги, ви робите дуже важливу справу...Ще раз дякую!" - говорить Оксана.

🤓В жовтні плануємо зіграти з Мариною ще раз, тож не пропустіть анонси та трансформуйте своє ставлення до грошей в комфорті та безпеці!


🟪Зустріч відбулась в рамках проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила”, який реалізується ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" та отримав підтримку від Програми USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine.


Немає коментарів

На платформі Blogger.