Жінки та дівчата вчились приймати зважені рішення разом з Анною Лихенко

 


🗨"Я сама вирішую, хто буде вирішувати все інше!"

З цієї геніальної фрази однієї з учасниць розпочалась онлайн зустріч жіночого клубу #ЩасливаЯ з Анною Лихенко. Цього разу жінки та дівчата вчилися приймати складні рішення. У кожної з дівчат були власні підходи до цього процесу - хтось робить все швидко та емоційно, інша розділяє відповідальність між членами родини чи колективу, а наша спікерка запропонувала кілька методик для зваженого прийняття рішень.

Найбільш резонансною вправою виявилась - Шість капелюхів мислення Едварда де Боно. Це така психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з шести незалежних точок зору. Зі сторони фактів, емоцій, критики, креативу чи рефлексії. 


🗨“Шість капелюхів де Боно відгукнулись мені найбільше. Десь так я і приймала складні рішення, але випускала певні кроки, тепер не буду їх уникати. Бо там де є супротив і знаходяться найвірніші рішення“ - розповіла учасниця Наталія.


Крім цієї техніки спікерка Анна розповіла ще про “Квадрат Декарда”, “Шістнадцять асоціацій по Юнгу”, “П'ять чому?” та інші вправи. 


🗨“Для мене цікаво була, що одна і та сама ситуація програлася по різному в різних вправах. Я розумію, що всі їх я не буду використовувати, але підходи цікаві. Моя улюблена вправа по Юнгу. Глибинні мої потреби показуються саме в цій вправі. Дуже несподіваний результат у вправі “П’ять чому?” - я ним не задоволена, але він теж мій. За тренінг я 5 листів списала!“ - ділиться враженнями учасниця Інна.


🗨“Я старанно намагалась все виконати. Але мені треба більше часу. Своє рішення я точно прийму після тренінгу з такою підготовкою. Відчуваю, що отримаю вдалий результат!” - ділиться учасниця Наталія. 


Спробуйте різні техніки, щоб ваша проблема отримала правильне вирішення, але головне не забувати, що після прийняття рішення наступає наступний етап - ДІЯ! 


🟦Зустріч відбулася в рамках проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила”, який реалізується ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" за підтримки Програми USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine


Немає коментарів

На платформі Blogger.