Цього щасливого четверга жіночий клуб зібрався на зустріч “А виявляється я це можу!” від Сергей Антоніни.

🗨“При підготовці анонсу я запитувала чи це буде більше творчий майстер-клас, чи психологічний тренінг? Бо по пропозиції Антоніни не могла зрозуміти. Насправді виявилось, що спікерка талановито поєднала ці два аспекти в одній події!” - ділиться враженнями наша комунікаційниця Людмила.

Після знайомства, дискусії про мотивацію та цілеспрямованість, учасниці почали створювати ляльку-оберіг. Кожен етап роботи закріпляли позитивними думками, планами та мріями. Щоб хотіла вивчити? Які сильні сторони розвинути? Що побачити чи відчути? Кожна вкладала своє, а дружнє жіноче коло створювало практично магічну атмосферу, наповнену підтримкою, прийняттям і вірою у світле майбутнє.

🗨“Я не знайшла сьогодні бусину та кольорову пряжу, але тренерка підказала зробити малюнок та не поспішаючи наповнити його своєю енергією та думками. Я погано малюю, такі завдання мені рідко вдаються, але цього разу в мене вийшов справжній шедевр. Навіть цей факт підштовхує до розуміння, що виявляється я і це можу. Дякую за теплу зустріч, спокійний та підтримуючий голос Антоніни” - розповідає учасниця Анна.

Завершили зустріч медитативною практикою - розслабили своє тіло, відпустили негативні емоції та зарядились до нових звершень. Віримо, що в кожної з нас здійсниться все задумане!

🗨“Завтра в мене перший робочий день після тривалої перерви. Коли побачила оголошення, то відразу дітям сказала, що мені потрібно на цю зустріч, щоб я відчувала себе впевненішою перед початком нового етапу. А далі все склалося як мало - і час знайшовся, і інтернет, і простір. Дякую за таку чудову зустріч! Відчуваю, що в мене все вийде!” - відгукується про зустріч Оксана.

🟪Зустрічі відбуваються в рамках проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила”, який реалізується ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" та отримав підтримку від Програми USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine.

Немає коментарів

На платформі Blogger.