Запрошуємо на онлайн сеанс фінансової гри "My invest game”

 


💸“Вітаю! Мене звати Марина Талько. Я фінансова радниця, тренерка та ігропрактик. Маю понад 10 років досвіду у сфері консультування та фінансової грамотності.
Сьогодні в моєму арсеналі є крутий інструмент - авторська трансформуюча фінансова гра "My invest game”. На початку 2022 року я стала учасницею міжнародного клубу #myinvestgame_mir. Провожу ігри в офлайн та онлайн форматі.
Перед початком гри важливо сформувати запит. Чим чіткіший запит, тим більше інсайтів та відкриттів під час гри.
Мої консультації, тренінги та ігри - це інструменти допомоги та емоційної підтримки для ресурсності та фінансової ефективності кожного, хто планує своє майбутнє не дивлячись на війну та руйнування в Україні. Сьогодні дуже важливо відновити свою особисту економічний достаток, підтримувати емоційне здоров’я та діяти.”
🖍Реєстрація тут - https://forms.gle/sRsPZimyyEA33TRP8
📅 Зустрічаємось у суботу 16 вересня
🕕 Початок о 11.00 на платформі ZOOM
⏰ Тривалість - 2 години плюс плануйте час на зворотний зв'язок.
💰 Участь безкоштовна, але кількість місць обмежена. Перевага надається мотивованій молоді з Білозерської громади.
🟦Зустріч відбудеться в рамках проєкту “Сучасний онлайн формат креативного простору “Крила”, який реалізується ГО "Білозерський центр регіонального розвитку" за підтримки Програми USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine

Немає коментарів

На платформі Blogger.